donderdag 9 juli 2015

Mijn diploma uitreiking

Hi,
Een tijdje geleden schreef ik erover dat ik geslaagd was en afgelopen maandag mocht ik eindelijk mijn diploma in ontvangst nemen. En bij mijn vorige blogpost had ik jullie nog wat foto's beloofd van toen ik geslaagd was.
Mijn school maakt er altijd een klein feestje van en het was dan ook een erg lange maar leuke avond. Onze team leider hield een praatje, we zagen foto's en filmpjes van de examens en de laatste schooldag en elke mentor nam de tijd voor zijn leerlingen en maakte er een leuk verhaal van. 

Ik heb zelf ook nog mogen spreken, samen met drie andere leerlingen hadden we een toespraak gemaakt om onze docenten te bedanken en een cadeautje te geven. De dankbaarheid die bij hen vandaan kwam voor de toespraak en het cadeau was zo groot, dat was erg leuk om mee te mogen maken. 

Mijn jurk kwam bij de zalando vandaan voor de mensen die ge├»nteresseerd zijn en hij zat heerlijk. 





Het was echt een ontzettend leuke avond en ik heb genoten!

x Jasmijn


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen