vrijdag 1 mei 2015

Lipstickstash update

Hi,
Het is alweer anderhalf jaar geleden dat ik een lipstickstash artikel plaatste. Ik had toen 7 lipsticks in mijn bezit.  Ondertussen is het uitgebreid naar 11. Ik heb nog 6 van mijn eerste kleurtjes, 1 ben ik helaas kwijt geraakt. Maar omdat ik ook wat nieuwe in mijn bezit had wilde ik graag een update doen.


Ik heb alleen maar budget lipsticks. Echte zijn mijn op het moment nog te duur en ik ben erg blij met deze budget varianten. Zeker sinds essence bijna 2 jaar geleden het assortiment vernieuwde en de verpakkingen en de kleuren veel mooier werden. Sindsdien ben ik verslingerd aan de lippenstiften van essence. 

Ook blijf ik catrice een erg fijn merk vinden met mooie en goede kleurtjes. Het verbaasd mij altijd wat een mooie kleur er af komt, het blijft alleen niet heel lang zitten. Dat vind ik vaak wel jammer. 

Tijd voor swatches! Jullie willen vast weten hoe ze eruit zien.

Eerste foto van links naar rechts: Essence 04 on the catwalk, 01 coral calling, 13 Love me, 07 Natural beauty. 
Tweede foto van links naar rechts: Catrice ultimate stay 090 IrrCoralbly Pink, 100 Red red shine, Hema 20
Derde foto van links naar rechts: Eyes lips face: Barely bitten, charming, Catrice ultimate shine And the oscar goes to, Play the plum.

Zoals je kan zien zijn de lippen stiften erg gepigmenteerd, maar mijn favorieten zijn die van essence en Catrice ultimate stay omdat die het felst zijn en prachtige kleuren. De andere zijn iets minder en soms iets te naar mijn zin. Al met al waren ze allemaal niet duur, tussen de €2 en €5. Geen geld dus!

Ik raad vooral catrice en essence aan.

Welk merk van lippenstift vinden jullie fijn?

x Jasmijn



2 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes heb je! Ik vind vooral de lipsticks van Kiko en HEMA fijn, maar die van Essence zijn ook prima :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel mooie lipsticks! Ik heb nummer 07 Natural beauty ook en ik vind die zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen