dinsdag 28 april 2015

Koningsdag 2015

hi,
Gisteren was het weer zover, het was Koningsdag! En ik had gelukkig een kaartje voor 538 Koningsdag in Breda. Ik wilde jullie een indruk geven van hoe mijn dag was, aangezien ik het heel erg naar mijn zin heb gehad.

Ik ging met mijn vriend en een grote groep van zijn vrienden, waarvan een groot deel ondertussen ook mijn vrienden zijn haha. We gingen om half 12 met de trein naar Breda en daarna nog even wat eten in de stad. Al met al waren we om 2 uur binnen, precies op tijd om Made in June te zien. En wat was het gaaf! Al die mensen die massaal losgaan, niemand die een ander kwaad doet maar gewoon samen een feestje bouwen.

Het was voor mij de eerste keer op een groot festival, het festival heeft een capaciteit van 40.000 man en alle kaarten waren uitverkocht. Dus het was enorm druk, maar omdat het terrein ook heel groot was had je er maar weinig last van. En zoals het bij veel festivals werkt, hoe dichter bij het podium, hoe drukker het is. Maar ik zelf kan er slecht tegen als er veel mensen om mij heen staan, dat raak ik in paniek en heb ik het gevoel dat ik er niet meer uit kan. Ik had al met mijn vriend besproken dat we dus niet te ver naar voren zouden gaan, en gelukkig was heel onze groep dat niet van plan.

We stonden dus iets naar achteren, precies zou dat we de paal in het midden met een groot scherm goed konden zien. Aangezien ik ook klein ben, 1.67 m, zag ik hier ook meer dan dat ik vooraan zou staan.

Ik heb veel artiesten gezien, de ene natuurlijk wat leuker dan de andere maar mijn hoogtepunten waren Hardwell en Nickey romero. Ik heb hier geprobeerd iets van te filmen, maar ja ik ben hier niet heel goed in en je ziet vooral dingen bewegen. Ik zal hier onder de twee filmpjes plaatsen maar verwacht er niet te veel van.

Ik ben van 2 uur tot 9 uur op het festival geweest en ik was daarna wel helemaal kapot, maar wat was het gaaf. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad en ben blij dat ik geweest ben.

Breda, je was geweldig!

Wat hebben jullie gisteren gedaan?

x Jasmijn

Wat foto's en filmpjes:
Nickey Romero


Hardwell

3 opmerkingen: